Журналістів російського опозиційного телеканалу “Дождь” не пускатимуть до Кремля

Дата: 14 Червня 2021
A+ A- Підписатися

У Росії журналістів телеканалу “Дождь” вилучили з офіційного журналістського пулу президента РФ Володимира Путіна.

Про це повідомляє Meduza.

Фото: з відкритих джерел

Кореспондент опозиційного телеканалу перестав брати участь у щоденних брифінгах прессекретаря Путіна Дмитра Пєскова ще 13 травня. Як розповів головний редактор “Дождя” Тихон Дзядко, про те, що їхній журналіст не працюватиме в президентському пулі, їм повідомили кілька тижнів тому, однак причини такого рішення не пояснили.

Як з’ясували згодом колеги журналістів у Пєскова, “Дождь” вилучили з пулу за висвітлення акцій протесту, пов’язаних з Олексієм Навальним.

“Так, на жаль пов’язане. Канал у ті дні підтримував незаконні дії”, – відповів він на запитання про зв’язок вилучення “Дождя” з висвітленням протестних акцій.

21 квітня в Москві та інших містах Росії відбулися велелюдні акції з вимогами звільнити Навального з-за ґрат. Цього дня в “Дождя” мав бути день народження: медіа запланувало великий концерт у столиці РФ. Однак коли журналісти дізналися про день проведення акції, то перенесли святкування. 

Нагадаємо, що нещодавно організації Навального в Росії визнали екстремістськими. Зробила це влада РФ для того, щоб не допустити опозиціонерів на вибори до Держдуми. Незадовго до цього в країні ухвалили закон, яким заборонили брати участь у виборах тим, хто працював з “екстремістами” або жертвував їм гроші. 

Російська влада не перший рік активно тисне на своїх критиків та, як з’ясували журналісти, із 2007 року не зареєструвала на виборах різного рівня щонайменше 120 тисяч громадян. Тиск влади РФ призводить до того, що деякі опозиціонери виїжджають із країни. 

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: