В Латвії “Дождь” виплатив штраф 10 тисяч євро за мапу з “російським” Кримом

Дата: 06 Січня 2023
A+ A- Підписатися

У Латвії російський телеканал “Дождь” заплатив штраф в розмірі 10 тисяч євро за показ в ефірі мапи, де окупований Крим позначений як частина Росії, а також за вживання слів “наша армія” стосовно збройних сил Росії.

Про це пише DELFI з посиланням на інформацію голови Нацради з електронних ЗМІ (NEPLP) Іварса Аболіньша.

Фото з відкритих джерел

Відповідний штраф “Дождю” NEPLP призначив 2 грудня 2022 року.

Вже 6 грудня латвійський регулятор позбавив канал ліцензії на мовлення, що давала право розповсюджувати створений контент у країнах Євросоюзу, США та інших. Рішення набрало чинності 8 грудня 2022 року. 

Разом із Латвією припинили трансляцію російського телеканалу Естонія та Литва.

Таке рішення влада Латвії ухвалила після того, як ведучий російського медіа Олексій Коростельов під час ефіру висловив сподівання, що редакції вдається допомагати військовослужбовцям армії Росії, які воюють проти України.

Головред телеканалу Тихон Дзядко перепросив за висловлювання ведучого й повідомив у твіттері, що уривок вилучили з ефіру. 

Пізніше керівниця інформаційної служби “Дождя” Катерина Котрікадзе сказала, що Коростельова звільнили за висловлювання про допомогу російським військовим.

Понад 60 редакцій російськомовних ЗМІ, що розташовані в Латвії чи мають місцеву реєстрацію, підписали листа на підтримку медіа.

Попри це у Латвії питання щодо повернення ліцензії “Дождю” не обговорюється, повідомив Аболіньш.  За його словами, телеканал припустився серйозних порушень місцевого законодавства, тож “жодні перемовини про повернення ліцензії неможливі”.

Серед іншого, за даними Delfi, в серпні Державна трудова інспекція Латвії заявила, що перевірятиме відповідність віз співробітників “Дождя” закону про працю, згідно з яким громадяни третіх країн можуть бути працевлаштовані лише за наявності посвідки на проживання з відміткою про право на працевлаштування. 

Перевірку розпочали після отримання інформації про те, що співробітники “Дождя” працюють у Латвії за туристичними, а не робочими візами.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: