“Миротворець” вніс журналіста Бігуса до бази через розслідування про корупцію

Дата: 19 Серпня 2020
A+ A- Підписатися

Сайт “Миротворець” вніс до своєї бази редактора та ведучого телепередачі “Наші гроші з Денисом Бігусом” через його сюжет про сина першого заступника секретаря Ради національної безпеки та оборони Олега Гладковського Ігоря, якого журналісти проєкту звинуватили в корупції.

Інформацію про Бігуса опублікували на сайті “Миротворець”.

На початку минулого року програма “Наші гроші” випустила велике журналістське розслідування, присвячене розкраданням в оборонній сфері. Зокрема, там ішлося про те, що Ігор Гладковський разом з партнерами постачали оборонним підприємствам контрабандні російські деталі та деталі з українських військових частин за завищеними цінами.

Журналісти розповіли, що до корупційних схем причетні й інші люди: Олег Гладковський, який раніше був бізнес-партнером президента Петра Порошенка, екскерівник “Укрспецекпорту” та голова ДК “Укроборонпром” Павло Букін, а також директори підприємств і посадові особи держконцерну. Після цього експрезидент Петро Порошенко звільнив Гладковського з посади першого заступника секретаря Ради національної безпеки та оборони України.

Уже в липні 2020 року Подільський районний суд Києва задовольнив позов про захист честі, гідності й ділової репутації Ігоря Гладковського та зобов’язав розслідувачів спростувати інформацію про корупцію. Саме це рішення суду, як ідеться на сайті “Миротворець”, стало причиною внесення Бігуса до бази. 

“Бігус Денис. Маніпулювання суспільно значущою інформацією з метою підриву довіри до державних інституцій України. Поширення завідомо неправдивої інформації з метою підриву довіри до державних інституцій України”, – йдеться в базі. 

Зі свого боку Бігус уже іронічно відреагував на повідомлення про внесення до “Миротворця”. На своїй сторінці у фейсбуку він написав, що жалкує про те, що проєкт “так сильно занурився в політику”.

Нагадаємо, що у 2016 році сайт “Миротворець” тричі оприлюднював списки журналістів з їхніми даними. Вперше список містив понад 4 тисячі особистих даних журналістів, які отримували так звану “акредитацію” в збройному угрупованні “ДНР”. Після третьої публікації даних прокуратура Києва відкрила кримінальне провадження за фактом оприлюднення персональної інформації журналістів.

Як відомо, Моніторингова місія ООН в Україні закликала Верховну Раду ініціювати закриття сайту через те, що в його базі містяться персональні дані людей, а це є порушенням законодавства і становить небезпеку. У своїх доповідях експерти зауважували, що навіть Нацполіція для орієнтування використовує дані з бази “Миротворця”. Через це, зокрема, силовики свавільно утримували під вартою чоловіка без офіційного обрання запобіжного заходу. 

У грудні минулого року “Миротворець” повідомляв  про припинення своєї діяльності, однак згодом автори проєкту уточнили, що припинили діяльність лише на декілька годин. Відомо, що сайт пов’язують із заступником міністра внутрішніх справ МВС Антоном Геращенком.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: