Медіа експрацівників телеканалу “Україна” отримало дозвіл на цифрове мовлення без конкурсу

Дата: 03 Листопада 2022
A+ A- Підписатися

Нацрада з питань телебачення та радіомовлення видала компанії ТОВ “Ми — Україна” дозвіл на мовлення терміном на рік на вільному каналі у цифровому мультиплексі МХ-2.

Таке рішення регулятор одностайно ухвалив 3 листопада, пише “Детектор медіа”, тож канал отримав місце у Т2 без конкурсу.

Джерело: pexels.com

Раніше у мультиплексі МХ-2 мовив канал “Україна 24”.

Ліцензію на супутникове мовлення ТОВ “Ми — Україна” регулятор видав 19 жовтня 2022 року. 

Водночас член Нацради з питань телебачення і радіомовлення Максим Онопрієнко у коментарі “Детектору медіа” сказав, дозвіл на мовлення на вільному каналі у цифровому мультиплексі МХ-2 ТОВ “Ми — Україна” виданий на основі Положення про особливості процедури ліцензування у період дії воєнного стану в Україні.

За його словами, “Ми – Україна” — не перші, хто отримав тимчасовий дозвіл на мовлення на вільних частотах без конкурсу. Зокрема, 6 жовтня такі дозволи на мовлення у 13 областях України отримали кілька десятків компанії, яким Нацрада узгодила мовлення у період дії воєнного стану.

“Скажу відверто, зараз, зважаючи на обставини, немає черги для того, щоб мовити на вільних каналах у цифрі. В міру надходження заяв ми їх розглядаємо. Подати заяву на вільні місця можуть усі ліцензіати, які мають бажання і можливості”, — сказав Онопрієнко.

Наприкінці вересня експрацівники “Медіа Групи Україна”, яка належала медіамагнату Рінату Ахметову, заснували ТОВ “Ми — Україна”, яке спеціалізується на телевізійному мовленні.

Бенефіціарним власником компанії є блогер і політичний експерт Ігор Петренко. Раніше ця компанія називалась “ІТ Інновації”, її власником був Костянтин Ткаченко, до цього — Антон Дідківський.

Генеральним продюсером нового телеканалу виступає Юрій Сугак.

За даними “Детектора медіа”, канал до кінця війни мовитиме в інформаційному форматі, надалі планує додавати розважальний контент. Нове медіа також розраховує на монетизацію на ютубі та продажі прямої реклами.

Нагадаємо, що 7 липня 2022 року Ахметов ухвалив рішення щодо виходу з медіабізнесу. Бізнесмен зазначив, що воно продиктоване набранням чинності Закону “Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)”.

14 липня “Медіа Група Україна” подала до Національної ради з питань телебачення та радіомовлення заяву щодо анулювання ліцензії телеканалів.

На сторінці інвестиційної групи SCM, яка володіє “Медіа Групою Україна” уточнили, що державі передадуть лише ліцензії на мовлення, але не активи. Йдеться про техніку та інше обладнання, про бібліотеку, інтелектуальні права та права на бренди, зокрема “Україна”, “Україна 24”, “Сьогодні”.

21 липня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення анулювала 14 ліцензій медійних компаній бізнесмена.

Детальніше про причини та наслідки виходу “Медіа Групи Україна” з медійного простору читайте в матеріалі ZMINA

Вихід Ахметова з медіабізнесу: шантаж, провокація, “скидання” збиткового бізнесу чи початок деолігархізації?

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: