Прес-центр АТО просить не пускати на війну журналістів Станко, Рєуцкого та Полухіну

Дата: 08 Липня 2016
A+ A- Підписатися

Прес-центр штаб АТО просить Службу безпеки України призупинити акредитацію трьох журналістів, які оприлюднили деталі з позицій сил АТО, які можуть стати орієнтирами для ворога.

Про це повідомляє у п’ятницю прес-центр штабу АТО.

“Підтримуючи ініціативу українських десантників, які боронять Авдіївську промзону, прес-центр штабу АТО клопоче перед СБУ про призупинення акредитації журналістів Громадського ТБ Анастасії Станко, Костянтина Рєуцького та спеціального кореспондента “Нової газети” Юлії Полухіної до з’ясування всіх обставин”, – йдеться в коментарі.

Повідомляється, що 6 липня 2016 року у населеному пункті Авдіївка на промзоні вели зйомки журналісти Громадського ТБ Анастасія Станко і Костянтин Рєуцький.

З ними також була і представник російського видання “Новая газета” Юлія Полухіна, яку журналісти Громадського ТБ представили як свого працівника.

“Станко і Рєуцький не перший раз працюють на промзоні, тож їх добре знають десантники”, – зазначають у прес-центрі АТО.

Зазначені журналісти відзняли обстріли наших позицій з боку російських окупаційних військ та двох загиблих українських військовослужбовців в результаті попадання міни в бліндаж.

Зранку 8 липня цей сюжет було виставлено на сайті Громадського ТБ. Переглянувши його, захисники промзони звернулися з вимогою до керівництва каналу зняти відео, що останні й зробили.

Через деякий час подібний сюжет вийшов на сайті “Нової газети” за авторством Юлії Полухіної, який розлетівся інтернетом, російськими ЗМІ та медіа-ресурсами так званої “ДНР”.

“Це обурило воїнів десантників, що обороняють промзону в Авдіївці. На даному відео чітко відзняті позиції десантників, їхні обличчя і зброя, предмети, що можуть стати орієнтирами для ворога. Це є грубим порушенням правил роботи журналістів в зоні АТО”, – наголошують у штабі.

Водночас, Громадське ТБ називає необґрунтованими звинувачення на адресу редакції з боку прес-центру АТО.

Відповідну заяву оприлюднила в п’ятницю виконавчий директор Громадського ТБ Катерина Горчинська.

Горчинська наголошує, що Громадське не поширювало фото з бойових позицій українських військових – ані через власні платформи, ані через особисті сторінки журналістів у соцмережах.

Також вона зазначає, що Громадське не розміщувало репортаж про бої біля Авдіївки на своєму сайті до узгодження матеріалу із військовими через питання безпеки позицій українських військових.

До завантаженої для узгодження з військовими версії сюжету не ввійшли, зокрема, кадри із загиблими, а також кадри, що могли б розкрити інформацію про позиції українських військових на передовій. І матеріал не поширювався на сайті hromadske.ua до узгодження із військовими на позиціях.

“Громадське протягом двох діб свідомо не повідомляло про загибель військових, свідками якої стали наші журналісті. Ми чекали доки про це будуть поінформовані їхні рідні, а імена загиблих будуть опубліковані офіційно”, – пише Горчинська.

За її словами, до матеріалу “Новой газеты” Громадське не має жодного стосунку.

“Журналістка “Новой газеты” Юлія Полухіна знаходилася разом із журналістами Громадського на позиціях українських військових, отримавши дозвіл на зйомку у штабі АТО, а також узгодивши свій візит із командуванням ВДВ. Заява прес-центру АТО про те, що журналісти Громадського представили її як власну співробітницю не відповідає дійсності”, – заявляє Горчинська.

“Редакція Громадського вважає заяву прес-центру АТО непорозумінням, закликає разом розібратися у ситуації та відмовитися від необґрунтованих обвинувачень” – резюмує вона.

Водночас, як стало відомо “Українській правді”, під час перебування журналістів на позиціях, з ними не було жодного прес-офіцера, якого мав виділити штаб, або командування.

Крім того, за інформацією УП, Громадське і Юлія Полухіна знімали відео на різні пристрої і російська журналістка оприлюднила відео, яке знімала сама.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: