Колишній співробітник “Букв” заявив про погрози, а видання – про тиск влади

Дата: 25 Листопада 2021
A+ A- Підписатися

Колишній працівник редакції “Букв”, керівник SMM-відділу Владислав Волков заявив про погрози з боку одного з власників видання Петра Терентьєва.

Таку інформацію він надав виданню “Бабель”.

Джерело: bykvu.com

Саме Волков оприлюднив на фейсбук-сторінці “Букв” заяву про звільнення частини редакції через нібито токсичну атмосферу та публічні приниження. Після цього, за його словами, почалися погрози йому від Терентьєва.

У відповідь SMM-ник заявив, що опублікує скриншоти з внутрішнім листуванням редакції. Проте погрози, за його інформацією, посилилися.

24 листопада Волков виклав на своїй фейсбук-сторінці пост щодо того, “як влаштована робота в редакції”, назвавши це “історіями з життя редакції”.

Зокрема, він розповів, що видання має мережу ботів і фан-сторінок з антипрезидентською риторикою. Також, за його словами, “Букви” були причетні до інформаційного переслідування депутата Вʼячеслава Соболєва, на якого в грудні 2019 року стався замах, тоді від кулі снайпера загинув його трирічний син.

За його інформацією, редакція нібито робила публікації у телеграм-каналі бізнесмена Павла Фукса, а SMM-ники мали завдання накручувати перегляди та підписників. Також “Букви” впродовж двох місяців 2016 року, під час довиборів у Верховну Раду в Херсоні, начебто вели передвиборчу програму Іллі Киви, повідомив Волков.

За словами SMM-ника, Терентьєв був інформатором працівників прокуратури під час розслідування так званого Tinder-скандалу.

До того ж видання часто змінювало політичний вектор, аби залучити гранти західних фондів та посольств, заявив ексспівробітник “Букв”.

Він також розповів про нібито сексизм, расизм та гомофобію у редакції “Букв”. Як докази оприлюднив скриншоти із внутрішнім листуванням редакції.

Так само видання 24 листопада заявило про тиск з боку влади через відео політтехнолога Володимира Петрова. У ньому той каже, що “Букви” будуть закриті.

У редакції назвали це “спробою рейдерського захоплення з боку нинішньої влади” із таким поясненням: у Петрова є телеканал “Закон ТБ”, його головред – Сергій Іванов, в інтерв’ю “Бабелю” радник голови Офісу президента Михайло Подоляк сказав, що той “працює з ОП”.

Нагадаємо, що частина редакції “Букв” повідомила про звільнення нібито через токсичну атмосферу та публічні приниження від керівництва. Відповідний допис був оприлюднений на фейсбук-сторінці “Букв” 23 листопада. Згодом допис видалили, але залишилися скриншоти.

Пізніше редакція прокоментувала заяву, сказавши, що автор дописів у соцмережах від імені “Букв” – це “есемемник, який у вересні позичив у Терентьєва гроші й досі частину не повернув”. Заяву від імені редакції тут розцінили як атаку на видання

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: