ФСБ вилучила документи у кримськотатарського телеканалу “Міллет”, який окупанти відкрили замість ATR

Дата: 28 Грудня 2016
A+ A- Підписатися

ФСБ вилучила документи у проросійського кримськотатарського телеканалу “Міллет”.

Як повідомляє інтернет-видання “BlackSeaNews”, силовики навідалися до телеканалу нібито у зв’язку з “підозрою в розкраданні державних коштів”. Вони вилучили документи в керівництва телеканалу.

“Правоохоронні органи розбираються. У них є підозри про розкрадання”, – заявив “глава” окупованого Криму Сергій Аксьонов.

У “прокуратурі” та “МВС” Криму ситуацію коментувати відмовилися, пославшись на те, що справа не в їхній компетенції.

Прес-служба ФСБ окупованого Криму відмовилася коментувати ситуацію.

Нагадаємо, 1 квітня 2015 року припинив роботу не тільки телеканал ATR, а й інші ЗМІ кримськотатарського медіахолдингу ATR, у який входить також дитячий телеканал Lale (“Ляле”), радіостанції Meydan (“Мейдан”) та “Лідер”.

19 березня самопроголошений глава окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що “в напіввійськовий час” робота таких телеканалів, як кримськотатарський канал ATR, неприпустима.

1 квітня Президент України Петро Порошенко доручив Міністерству інформаційної політики створити умови для роботи кримськотатарського каналу ATR в Україні.

23 квітня так званий “прем’єр-міністр” Сергій Аксьонов підписав указ про створення “Громадської кримськотатарської телерадіокомпанії”, на яку планується виділити понад 177 млн руб. (близько 79 млн грн) із федерального бюджету. 27 квітня стало відомо, що новий провладний кримськотатарський телеканал в Криму буде називатися “Міллет”, радіо – “Ветан”.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: