Роскомнагляд завищує кількість кримськотатарських ЗМІ

Дата: 15 Травня 2015
A+ A- Підписатися

Кількість кримськотатарських ЗМІ в окупованому Криму збільшилась “на папері”. 

Про це повідомляє видання “Аргументы недели – Крым”, яке надіслало інформаційний запит до Роскомнагляду. У відомстві відповіли, що ATR – не єдиний телеканал, який мовить кримськотатарською мовою. У Криму діють також 5 телеканалів, 8 радіостанцій та близько 10 друкованих видань кримськотатарською мовою. 

Видання надіслало уточнюючий запит з проханням повідомити назви ЗМІ, оскільки аудиторія у соцмережах обурювалась, стверджуючи, що у Криму немає і ніколи не було такої кількості кримськотатарських ЗМІ. 

У відповіді керівник Управління Сергій Худолєй заявив, що в Криму зареєстровано навіть 30 таких ЗМІ, додавши перелік відповідних медіа. Серед них виявились ТРК “Тонус”, МІА “Россия сегодня”, “Северный Крым”, “Крым 24”, “Первый крымский”, “КТВ” та інші. 

Видання відзначає, що, судячи із відповіді, Роскомнагляд мав на увазі усі ЗМІ, у яких хоча б іноді можна побачити контент кримськотатарською мовою. 

Нагадаємо, правозахисні організації заявляють, що “кримська влада” для обмеження свободи слова використовує як формальні перешкоди, так і методи залякування.

Amnesty International у своєму звіті наголошує, що кримська влада для придушення ЗМІ та діяльності неурядових організацій створює “атмосферу страху через залякування і обмежувальні закони”, які діють в Росії.

За інформацією Роскомнагляду, в Криму до березня 2014 року було близько 3 000 ЗМІ. Станом на 1 квітня 2015 року перереєструвалося за російськими законами лише 232.

Правозахисна організація Freedom House занесла Крим до списку “найгірших з найгірших” країн і територій за рівнем свободи слова. Півострів отримав 94 бали зі 100 можливих. При цьому у Сирії та Ірану – 90 балів, у Росії – 83.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: