Видання Kyiv Post припиняє роботу, редакцію звільнили. Джерела кажуть про тиск ОП

Дата: 08 Листопада 2021
A+ A- Підписатися

Колектив англомовного видання Kyiv Post заявляє, що 8 листопада всій редакції оголосили про негайне закриття газети та закрили доступ до сайту.

Джерело: www.kyivpost.com

Про це йдеться в заяві колективу, яку, зокрема, опублікувала, штатна співробітниця видання Анна Миронюк.

“Незалежне видання Kyiv Post від сьогодні припинило існування. Зранку 8 листопада співробітники Kyiv Post прийшли на роботу, де дізналися, що їх звільнено”, – йдеться в заяві.

Журналісти повідомляють, що “три тижні тому власник Kyiv Post, одеський забудовник Аднан Ківан, заявляв, що має інші плани – розширити Kyiv Post та запустити україномовне медіа під брендом видання”.

“Тоді ця новина, а також призначення на керівну посаду людини, пов’язаної з власником, стали несподіванкою для редакції. Ми вбачали ризики в обраному Аднаном Ківаном форматі розширення видання та розцінювали це, як втручання в редакційну політику. Спроба колективу зберегти незалежність Kyiv Post викликала супротив власника”, – пишуть автори заяви.

Вони вважають, що наразі власник намагається позбутися “незручних, чесних та принципових журналістів”, щоб потім запустити видання з новою командою.

Водночас на сайті видання сьогодні з’явилося повідомлення від імені власника Аднана Ківана про зупинення роботи видання на короткий час для перезавантаження.

“Одного дня ми сподіваємося знову відкрити газету більше і краще. Я дякую всій команді Kyiv Post і Браяну Боннеру за його службу Україні та незалежної журналістики протягом останніх 25 років”, – сказав Ківан.

Також на сайті повідомляється, що головний редактор Kyiv Post Браян Боннер “піде на пенсію після закриття діяльності газети та збереження її архівів”.

У заяві журналістів також вказується, що колектив запропонував власнику продати газету або передати торговельну марку Kyiv Post до рук редакції. Проте Ківан не погодився.

Тим часом головна редакторка “Української правди” Севгіль Мусаєва, посилаючись на власні джерела, повідомляє, що “проблеми в редакції почалися кілька тижнів тому і пов’язані з тиском на Ківана з боку Офісу президента”.

“Для розуміння: Kyiv Post – основне джерело інформації про Україну для посольств, міжнародних організацій та експатів. Джерело, яке писало про вагнергейт, офшорний скандал, антикорупційні органи та реформи загалом. Комусь це, напевно, не дуже подобалось. І власнику це дали зрозуміти…” – пише Севгіль Мусаєва на своїй фейсбук-сторінці.

Як відомо, у березні 2018 року стало відомо про укладену власником Kyiv Post Мохаммадом Захуром попередню угоду з одеським бізнесменом сирійського походження Ківаном стосовно продажу видання за суму понад $3,5 млн. 

За словами Захура, бізнесмени Дмитро Фірташ та Сергій Курченко, а також особи, пов’язані, на його думку, з тодішнім президентом України Петром Порошенком, також намагалися купити Kyiv Post, але він відмовився.

У редакції видання з посиланням на Захура зазначали, що Ківан заявив, що цінує журналістську незалежність Kyiv Post, але залишає за собою право найняти власну команду журналістів та інших співробітників.

Kyiv Post – англомовна газета про події в Україні. Виходить у форматі щотижневої газети, також є доступна її онлайн-версія. Перший випуск газети вийшов 18 жовтня 1995 року.

Бізнесмен і колишній депутат Одеської міськради Ківан є засновником інвестиційно-будівельної компанії Kadorr Group, яка входить до Kivan Group Companies (обидві – Одеса). За даними на офіційному сайті, в портфелі Kadorr Group понад 2 млн кв. м введеної в експлуатацію житлової нерухомості, серед яких понад 50 ЖК, 90 котеджів. В активах групи також сім бізнес-центрів, п’ять торговельних комплексів і комерційні площі загальною вартістю понад $800 млн млн за підсумками 2020 року.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: