У Німеччині гендиректорка суспільного телебачення пішла у відставку через звинувачення у розтраті коштів

Дата: 11 Серпня 2022
A+ A- Підписатися

У Німеччині генеральна директорка суспільного мовника ARD Патрісія Шлезінґер пішла у відставку після звинувачень у розкраданні коштів платників податків і кумівстві.

Про це пише The Times.

Джерело: ISA FOLTIN/GETTY IMAGES

Шлезінґер очолювала мережу суспільного мовника: центральний телеканал, радіо та онлайн-портал, дев’ять регіональних мовників — їхнє фінансування здійснюється рахунком ліцензійного збору. Окремо вона була директоркою берлінського мовника RBB.

За даними ЗМІ, чоловік Шлезінґер, журналіст Герхард Шпьорль, отримав контракт на консультування державної компанії Messe Berlin. Сам контракт ініціював глава наглядової ради, який водночас очолює адміністративну раду RBB, пишуть журналісти.

Зарплата гендиректорки ARD зросла до понад 300 тисяч євро на місяць, вона придбала нову машину й начебто оплачувала обіди у своєму домі коштом суспільного мовника, йдеться в повідомленні.

Німецький таблоїд Bild стверджував, що Шлезінґер витратила майже 660 тисяч євро на ремонт та облаштування у своєму офісі, зокрема на монтування автоматичної системи поливу рослин і придбання масажного крісла за 1300 євро.

Водночас мовника звинуватили в недотриманні журналістських стандартів через неспроможність швидко відрядити репортерів в Україну.

Після низки обвинувачень Шлезінґер заявила про те, що йде у відставку на тлі “особистих звинувачень і наклепу”.

За даними Європейської правди, команда ARD налічує понад 23,5 тисячі людей, які обслуговують 11 телеканалів і 55 радіостанцій. Бюджет мережі разом із другим суспільним мовником Німеччини ZDF і суспільним радіо Deutschlandradio становить 8,42 мільярда євро на рік.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: