Сайт “Миротворець” опублікував списки “неугодних” журналістів

Дата: 10 Травня 2016
A+ A- Підписатися

Сайт “Миротворець”, який публікує особисті дані “сепаратистів”, виклав у вільний доступ інформацію про журналістів, які отримували акредитацію в так званій “ДНР”.

Там містяться персональні дані журналістів BBC, Reuters, AFP, The Independent, Ceska televize, CNN, Bloomberg, Aljazeera, AP, Liberation, ИТАР-ТАСС, RT та інших ЗМІ. 

Автори виклали імена та прізвища журналістів, їхні видання та посади, країни походження, мобільні телефони, електронні адреси та дати перебування на території, непідконтрольній уряду України. 

В описі сказано, що список акредитованих журналістів вели самі незаконні збройні формування. 

За словами депутата фракції “Народний фронт” Антона Геращенка, українські хакери зламали низку сторінок незаконних збройних формувань в Донецькій та Луганській областях. 

“Було завантажено більше 7 терабайт внутрішніх документів бананових республік. Уся інформація передана для аналізу і використання в роботі СБУ, МВС та іншим компетентним службам України”, – написав депутат у своїй мережі Facebook 10 травня, анонсувавши при цьому оприлюднення персональних даних журналістів на сторінці “Миротворець”. Раніше депутат повідомляв про свою причетність до створення цього ресурсу. 

Як повідомляли українські інформаційні агенства, незадовго до вбивства екс-депутата Олега Калашнікова й журналіста Олеся Бузини, їхні персональні дані з’явились на сторінці “Миротворець”. Ресурс підозрював їх у сприянні своїми матеріалами сепаратизму та іноземній агресії в Україні.

Раніше українські правозахисники та омбудсмен Валерія Лутковська критикували ресурс за незаконне втручання в право людини на приватність.  

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: