Російський Перший канал у сюжеті про окуповану Херсонщину видав за “іноземних журналістів” блогерів-фанатів Путіна

Дата: 23 Травня 2022
A+ A- Підписатися
Російський пропагандистський Перший канал показав сюжет про нібито “іноземних журналістів”, які відвідали окуповану Херсонську область. Однак виявилося, що ці “журналісти” – блогери й давні фанати Володимира Путіна, які вже не один рік живуть у Росії. 
 
Про це пише “Детектор медіа” з посиланням на колишнього журналіста телеканалу “Дождь” Іллю Шепеліна.
 
Колаж ДМ

Йдеться про блогерів Томаса Рьопера з Німеччини та Джона Марка Дугана зі США. 

Водночас пропагандисти протитрували Рьопера як “журналіста видання Anti Spiegel з Німеччини”. Насправді це його особистий блог, який, крім того, створено на домені, зареєстрованому в Росії. У цьому блозі лояльний до Путіна Рьопер ретранслює методички Кремля, поширює російську пропаганду, маніпуляції та фейки.
 
Інший псевдожурналіст Джон Марк Дуган – колишній офіцер поліції США, який у 2017 році отримав політичний притулок у Росії і має там бізнес. 
 
Нагадаємо, що на тимчасово окупованій Херсонщині росіяни запускають мовлення пропагандистського радіо “Крим”, для цього вони залучили ведучу з Кримського півострова.
Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: