Російське видання хочуть заблокувати за публікацію про яхту депутата від “Єдиної Росії”

Дата: 03 Липня 2021
A+ A- Підписатися

До офісу редакції російського видання Readovka прийшли судові розпорядники з постановою “про блокування всього сайту видання”. Однак рішення суду щодо цього вони не надали.

Про це інформує “Детектор медіа” з посиланням на повідомлення Readovka в телеграмі.

За версією редакції, це сталось через публікацію матеріалу про те, що депутат від партії “Єдина Росія” Дмитро Саблін не вказав у своїй декларації яхту, якою володіє.

За день до цього у нас відбувався суд з депутатом “Єдиної Росії” [Дмитром] Сабліним, на якому він вимагав видалити публікацію про яхту, яку він “забув” вказати в декларації про доходи. Ніяких вимог щодо блокування сайту суддя не озвучував” – йдеться у повідомленні Readovka.

Олексій Костильов, головний редактор видання також написав у своєму телеграм-каналі, що поки не знає, наскільки це небезпечно. Не відомо чи є рішення суду щодо їхнього закриття. Однак судові розпорядники прийшли саме з такою вимогою. Readovka має закритись до 8 липня.

Ми відмовилися отримувати цю абсолютно незаконну постанову”, – заявило видання.

Дмитро Саблін раніше судився з Readovka через статтю “Контроль над найбільшим пакетом акцій” Радгоспу імені Леніна, що вийшла в січні 2020 року.

Дмитро Саблін. Фото: http://er-gosduma.ru/

У березні 2020-го суд зобов’язав Readovka заблокувати свій сайт за позовом Сабліна. Видання відмовилося це зробити й отримало штраф 50 тисяч рублів. У серпні 2020 го суд зажадав від Readovka видалити цю статтю, але вона досі доступна на сайті видання.

Нагадаємо, у Росії діє закон про “ЗМІ – іноземних агентів”, де передбачені штрафи за відсутність маркування про статус “іноагентів” при цитуванні їхніх повідомлень в інших засобах масової інформації. А сам статус  ускладнює існування для тих ЗМІ, яким його присвоїли.

Закон, який підписав президент РФ, також передбачає штраф до 30 тисяч рублів (нині 11,1 тисячі гривень) для громадян, які незаконно видають себе за журналістів на масових заходах. 

У реєстр так званих “ЗМІ – іноземних агентів” вже потрапили “Радіо Свобода”, зареєстроване в Латвії інтернет-видання “Медуза”, московське “Первое Антикоррупционное СМИ” та VTimes.io, яке зареєстроване у Нідерландах. 

Фотографія обкладинки: Readovka

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: