ДТП за участю нардепа Трухіна: “Прямий” та “Главком” пояснили, чому видалили новину

Дата: 30 Серпня 2021
A+ A- Підписатися

Редакції телеканалу “Прямий” та інтернет-видання “Главком” пояснили, чому видалили новину про ДТП за участю народного депутата від партії “Слуга народу” Олександра Трухіна, в якій травмувалися шестеро людей.

Про це пише “Детектор медіа”.

Місце ДТП. Джерело: фейсбук-сторінка Костянтина Андріюка

За словами шеф-редактора “Прямого” Віктора Медвідя, інформацію видалили із сайту через те, що вийшло одразу дві новини про ДТП з Трухіним і вони дублювали одна одну.

На видалення цієї новини раніше звернула увагу головна редакторка проєкту “По той бік новин” Альона Романюк.

“Новину, як і десятки інших медіа, “Прямий” видалив. Кеш тут: https://bit.ly/2WrqJwV. Новина опублікована 26 серпня о 19:42. Гугл закешував сторінку о 19:47… Також є републікації цієї новини тут: https://bit.ly/3sVfvwa – і тут https://bit.ly/3kEb2dJ. Цю новину видалили. Журналісти “Прямого” кажуть, нібито через те, що вона дублює іншу. А “Прямий” нібито всі дні активно слідкує за ситуацією… І саме сьогодні “Прямий” відправив запити на інформацію в МВС, Нацполіцію та пресслужбу “Слуги народу” після піднятого кіпішу…” – написала Романюк на своїй сторінці у фейсбуку.

Водночас шеф-редактор “Главкома” Віктор Шлінчак сказав, що новину про ДТП тимчасово зняли з професійних міркувань, оскільки першоджерело, на яке посилалися журналісти видання, видалило і зміст новини, і відео.

“Нашого кореспондента на місці події не було – відповідно, брати всю повноту відповідальності за чужий контент ми вважали за недоцільне… Новина про стан народного депутата базувалася на “свідченнях свідків”, а не на основі офіційної інформації з Нацполіції. До речі, її немає і досі”, – уточнив Шлінчак.

Раніше ZMINA повідомляла про те, що українські ЗМІ отримали пропозицію про видалення на своїх ресурсах повідомлення про ДТП за участю нардепа, очільника партійного осередку “Слуги народу” в Полтавській області Олександра Трухіна. Аварія сталася 23 серпня в Дарницькому районі Києва. Впродовж кількох днів близько 30 видань видалили новину або відредагували її текст так, щоб не згадувалося прізвище народного депутата.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: