У Китаї заборонили використовувати у відеоіграх персонажів без “чіткого гендеру”
В Китаї запровадили нові правила для розробників відеоігор, згідно з якими в них не може бути “неправильних персонажів” і тем, які суперечать “правильним цінностям”.
Про це повідомляє South China Morning Post.
Пекін розглядає відеоігри не тільки як розвагу, а і як форму мистецтва, що повинна служити пропаганді “правильного розуміння” історії та культури в тлумаченні Комуністичної партії.
Внутрішній документ виданий Управлінням з питань преси й видавничої справи Китаю передбачає наявність “чіткого гендеру” всіх ігрових персонажів та відсутність сюжетів із “розмитими моральними кордонами“.
“Якщо регулятор не зможе одразу встановити стать комп’ютерного персонажа, це вважатиметься проблематичним“, — ідеться в документі.
Щодо тем відеоігор, то китайська влада радить не використовувати боротьбу з “варварами” (це може розцінюватися як сприяння колоніалізму) та японських воєначальників (що може вказувати на пропаганду мілітаризму й ультранаціоналізму).
“Ігри не можуть спотворювати факти чи свідомо провокувати суперечності, а історичні персоналії з усталеною біографією не можуть подаватися інакше“, — зазначено в документі.
Нагадаємо, що Китай запроваджує політичну ідеологію голови КНР Сі Цзіньпіна до загальнонаціональної навчальної програми: вона буде інтегрована від початкової школи до університету.
Китайські посадовці вважають, що це допоможе “виростити будівельників і послідовників соціалізму на всебічній моральній, інтелектуальній, фізичній та естетичній основі”, а принципи такого вчення полягатимуть у трудовій освіті “для розвитку працьовитого духу” й освіті з питань національної безпеки.