Оператора телеканалу ATR випустили з СІЗО

Дата: 19 Червня 2015
A+ A- Підписатися

Оператора кримськотатарського телеканалу ATR Ескендера Небіева 18 червня випустили з СІЗО. Він може пересуватися по території Криму, але на вимогу з’являтися до прокурора і слідчого.

Як повідомляє портал “Крим. Реалії“, Небіева випустили під поручительство Муфтія Криму Еміралі-ефенді. Оператор телеканалу поділився з журналістами своїми враженнями: “У мене ейфорія від того, що я на волі. Може цього не видно по мені, але це так, всередині я весь горю. Я, напевно, тепер довго буду насолоджуватися цим всім – сонцем, листям, простим людським життям“.

Він також коротко розповів, як провів ці два місяці під арештом.

Дуже швидко звикаєш до такого життя, дні тягнуться довго, я чекав цього моменту (звільнення)“, – сказав Небіев.

За словами його адвоката Джеміля Темішева, підзахисний до суду може вільно пересуватися по території півострова, але на вимогу з’являтися до слідчого та прокурора.

Про звільнення Небіева з-під варти 18 червня стало відомо від генерального директора телеканалу ATR Лілі Буджурової.

Нагадаємо, Небіева затримали 20 квітня 2015 року у “справі 26 лютого”. У його будинку було проведено обшук. Київський районний суд Сімферополя 22 квітня ухвалив рішення про арешт оператора на два місяці. Небіева звинувачують в організації масових заворушень під час подій 26 лютого 2014 року, коли під Верховною Радою Криму зібралися кілька тисяч кримських татар і проукраїнських активістів, а також проросійські активісти, які вимагали прийняти звернення до Володимира Путіна про включення Криму до складу Росії. В результаті зіткнень в той день загинули дві людини. Слідчий комітет Росії порушив за даним фактом кримінальну справу.

29 січня цього року у “справі 26 лютого” був також затриманий заступник голови Меджлісу Ахтем Чийгоз, він, як і раніше, перебуває в СІЗО.

Нагадаємо, перший кримськотатарський телеканал ATR 17 червня почав супутникове мовлення з Києва. Трансляція почалася з виконання національного гімну кримських татар. Раніше 1 квітня телеканал припинив роботу в Криму через неможливість переоформити  ліцензію, як того вимагала окупаційна влада півострова.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: