У Білорусі заблокували сайти видань “Настоящее время”, “Новы час” і Deutsche Welle

Дата: 29 Жовтня 2021
A+ A- Підписатися

Влада Білорусі заблокувала доступ в країні до сайтів телеканалу “Настоящее время”, німецького видання Deutsche Welle та газети “Новы час”.

Про це пише Бабель з посиланням на повідомлення білоруських ЗМІ.

Джерело: pixabay.com

Сайти не відкриваються у провайдерів byfly, “Белтелеком” і користувачів інтернету від А1: при заході зʼявляється плашка з попередженням від Мінінформу, в якому зазначено, що ресурси заблоковані відповідно до закону “Про засоби масової інформації”. Через мобільний інтернет і VPN вказані сайти поки що доступні, говориться у повідомленні.

Джерело: currenttime.tv

Про причини блокування розповів державному інформагентству “БелТА” заступник міністра інформації Андрій Кунцевич. За його словами, приводом для цього стало “поширення на цих медіамайданчиках гіперпосилань на матеріали, визнані екстремістськими”.

Всі три видання активно висвітлюють події та протести в Білорусі проти режиму Олександра Лукашенка з серпня минулого року, а їхні журналісти зазнавали переслідувань з боку місцевої влади.

Нагадаємо, що в Білорусі екстремістськими визнано портал новин TUT.BY, спортивний сайт Tribuna.com, альбом “Пресфото Білорусі 2011”, книга журналістів Ігоря Ілляша та Катерини Андрєєвої “Білоруський Донбас”, десятки телеграм-каналів, зокрема телеграм екскандидатки на посаду президента країни Світлани Тихановської, Nexta, Girls Power Belarus, “Кібер-Партизани”, “Чай з малиновим варенням” та інші.

Раніше ZMINA повідомляла про те, що в Білорусі за здійснення “екстремістської діяльності у мережі” можна отримати сім років позбавлення волі. 

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: