Телеканал “Дождь” оскаржить відкликання ліцензії на мовлення у Латвії

Дата: 08 Січня 2023
A+ A- Підписатися

Російський телеканал “Дождь” оскаржить рішення Національної ради з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) щодо відкликання ліцензії на мовлення.

Про це пише DELFI.

Фото з відкритих джерел

Російське медіа вже виплатило NEPLP штраф у розмірі 10 тисяч євро за позначення під час ефіру Криму як частини Росії, а також за те, що ведучий назвав російську армію “нашою армією”.

Відомо, що “Дождь” оскаржив штраф у 4 тисячі євро за відсутність аудіодоріжки латвійською мовою.

Водночас голова NEPLP Іварс Аболіньш 4 січня 2023 року заявив, що у Латвії питання щодо повернення ліцензії російському телеканалу “Дождь” наразі не обговорюють.

За його словами, телеканал припустився серйозного порушення місцевого законодавства, тож “жодні перемовини про повернення ліцензії неможливі”.

Раніше ZMINA повідомляла про те, що ведучий телеканалу “Дождь” Олексій Коростельов під час ефіру висловив сподівання, що редакції вдається допомагати військовослужбовцям армії Росії, які воюють проти України.

Згодом головред телеканалу Тихон Дзядко перепросив за висловлювання ведучого й повідомив у твіттері, що уривок вилучили з ефіру. Він наголосив на тому, що його медіа “не займалося, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії – на фронті чи за його межами”.

Пізніше керівниця інформаційної служби “Дождя” Катерина Котрікадзе сказала, що Коростельова звільнили за висловлювання про допомогу російським військовим.

Нагадаємо, 8 грудня Естонія та Литва припинили трансляцію російського телеканалу “Дождь”. Перед цим ліцензію на мовлення, що давала право розповсюджувати створений контент у країнах Євросоюзу, США та інших, цьому медіа скасувала Латвія.

Понад 60 редакцій російськомовних ЗМІ, що розташовані в Латвії чи мають місцеву реєстрацію, підписали лист на підтримку медіа.

Телеканал “Дождь”, визнаний “іноагентом” у Росії, припинив свою діяльність у країні в березні 2022 року. Гендиректорка медіа Наталія Синдєєва пояснила таке рішення редакції ухваленням Держдумою “закону про фейки”, згідно з яким журналістам загрожує переслідування за будь-які публікації, що не відповідають офіційній позиції Кремля.

Дзядко та низка співробітників залишили Росію. Мовлення “Дождя” згодом поновилося з Латвії, Нідерландів, Грузії та Франції.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: